جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | رسول بهروش با اشاره به استوری حمایت تلویحی  بازیکنان تیم ملی از مهدی تاج در صفحه اینستاگرام ورزش مدیا نوشت: 

یواش یواش اسم این تیم را باید بگذاریم تیم ملی «استوری» ایران؛ بس که دوستان همه چیز دان، پشت سر هم اطلاعیه و بیانیه صادر می‌کنند! آخرین استوری آقایان هم در نقد آن دسته از نمایندگان مجلس است که از نظارت بر انتخابات فدراسیون سخن گفته بودند. البته که تکلیف نمایندگان روشن است؛ 90 درصدشان منفعت‌طلبانی هستند که هیچ گره‌ای از کار مردم باز نمی‌کنند و صبح تا شب دنبال مداخله در کارهای غیرضروری و بی‌فایده هستند. این از این؛ اما معنای استوری ملی‌پوشان را هم که علنا در حمایت از مهدی تاج است نمی‌فهمیم.

یعنی واقعا گزینه «اصلح» شما ایشان است؟ همین آدمی که یک روده راست در شکمش پیدا نمی‌شود و نصف پاداش صعود به جام‌جهانی باید خرج رفع و رجوع گندکاری‌اش در داستان ویلموتس شود؟ باز خود تاج هم به کنار؛ حقیقتا شما چه نسلی هستید که اینقدر دوست دارید در همه چیز دخالت کنید؟ راجع‌به سرمربی تیم ملی موضع می‌گیرد، در مورد رییس فدراسیون نظر می‌دهید، روی آنتن تلویزیون به همبازیان‌تان می‌پرید و این و آن را زیر سوال می‌برید... چه خبر است واقعا؟ کدام قله رفیع را فتح کردید که اینقدر شلوغ می‌کنید؟ چرا سرتان را پایین نمی‌اندازید و فوتبال‌تان را بازی نمی‌کنید؟

خداوکیلی تیم ملی فرانسه که قهرمان جهان شد هم اندازه شما ناز و ادا ندارد و برای عالم و آدم تعیین تکلیف نمی‌کنید. نمایندگان شهرت‌طلب و ناکارآمد مجلس به کنار؛ اما کاش شما هم که حرف از فوتبال غیرسیاسی می‌زنید، در نهاد ریاست‌جمهوری ظاهر نمی‌شدید و دنبال لابی برای واردات خودروی خارجی نمی‌رفتید. بالا غیرتا دم جام‌جهانی این موضع دانای کل و قادر مطلق را رها کنید و بگذارید کمی دوست‌تان داشته باشیم. یک مدت استوری نگذارید، قول می‌دهیم اینستاگرام از بین نرود!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان