جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

پسر مجنون که پدرش را در خواب کشته و سر او را له کرده بود با دستور قضایی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش حکایت گیلان | این جوان که از کودکی دچار بیماری روانی بود بعد از قتل پدرش به رختخواب رفت و خوابید.

قتل پدر با چکش
یک سال قبل زنی میانسال به پلیس گزارش داد شوهرش در خواب کشته شده است. او درخواست کمک کرد. زمانی که ماموران به خانه این زن رفتند جسد غرق در خون مرد را پیدا کردند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات آغاز شد و همسر مقتول گفت قاتل قطعاً پسرش آرش است. این زن گفت: من چکش را دست پسرم دیدم، او بعد از اینکه پدرش را کشت به رختخواب رفت و خوابید.

 
پلیس بالای سر آرش حاضر شد و او را بیدار و بازداشت کرد. آرش به ماموران گفت: پدرم من را اذیت می‌کرد. او را کشتم و بعد خسته شدم و خوابیدم.

مادر آرش به ماموران توضیح داد پسرش سال‌هاست از بیماری روانی رنج می‌برد و تحت نظر پزشک است.

وقتی آرش به پزشکی قانونی معرفی شد متخصصان اعلام کردند وضعیت آرش قرمز است. او بیماری حاد روانی دارد و در زمان قتل دچار جنون بوده و قوه تمیز ندارد، به همین دلیل مرد جوان به بیمارستان روانی معرفی و در آنجا بستری شد.

با توجه به بستری شدن آرش دیگر خواهر و برادران او درخواست دیه از بیت‌المال کردند.

دیه پدرمان را می‌خواهیم
یکی از برادران آرش در توضیح درخواستش گفت: برادرم فرزند آخر خانواده است. آرش از کودکی دچار بیماری روانی بود و البته تشخیص هم داده شد ولی پدر و مادرم برای اینکه به او سخت نگذرد راضی نمی‌شدند او را در بیمارستان روانی بستری کنند و خودشان از آرش مراقبت می‌کردند. آرش خیلی آنها را اذیت می‌کرد. پدر و مادرم سال‌ها از دست آرش زجر کشیدند و در نهایت پدرم به دست او کشته شد. حالا هم قرار است او برای همیشه در بیمارستان بماند. من و دیگر خواهر و برادرم درخواست پرداخت دیه از بیت‌المال داریم چون برادرمان بیمار روانی است و دولت باید از او مراقبت می‌کرد تا پدرمان کشته نشود.

در پایان قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: اعتماد آنلاین

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان