پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
انتقاد رئیس شورای شهر رشت از اظهارات استاندار گیلان:

چرا توپ را به زمین شورا می اندازید؟ | استانداری باید برای سراوان زمین بدهد

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۲۰:۵۰ چاپ

 حکایت گیلان | محمد حسین واثق کارگر نیا در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت نسبت به گفته های استاندار گیلان به صراحت انتقاد کرد.

به گزارش برنا، محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت در چهل و هشتمین جلسه علنی این شورا با اظهار گله مندی از صحبت های " اسدالله عباسی " استاندار گیلان در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان در روز گذشته ، اظهار داشت : جناب آقای استاندار پارلمان محلی را با صحبت های خود تضعیف نکنید ،شورا به تکالیف و وظایف خود عمل کرده است ، عملکرد شورا را زیر سوال نبرید !

وی با اشاره به مشکلات پسماند استان و لزوم همکاری و تعامل همه ی سازمانها و نهادهای مرتبط با موضوع پسماند در خصوص رفع معضلات این بخش ، گفت : مرکز دفن زباله سراوان سه دهه پیش بدون مطالعات برای دفن زباله جانمایی شد و ما اکنون وارث بی توجهی های مسوولین گذشته هستیم .

کارگرنیا با بیان اینکه شورای شهر رشت به وظیفه و تکلیف خود عمل کرده است و ما با دلیل و مدرک صحبت می‌کنیم افزود: در بخش پسماند هم مسئولان کشور به گیلان سفر کردند و از نزدیک بررسی کردند از طرفی مسئولیت تامین مکانی مناسب برای تخلیه زباله بر عهده استانداری و سازمان‌های مربوطه است.

کارگرنیا افزود : جناب آقای استاندارچرا توپ را به زمین شورای شهر می اندازید ؟ شورای شهر رشت به وظیفه قانونی خود در این خصوص عمل کرده و هر جا که ببیند قراردادی در خصوص احداث زباله سوز و تصفیه خانه شیرابه به ضرربیت المال است ورود کرده و به شهرداری تذکر می دهد .

وی با انتقاد از عدم دعوت اعضای شورای شهر رشت به جلسات پسماند و دیدار با استاندار در زمینه معضلات شهری گفت : هیچکدام از اعضای شورای شهر این دوره سیاسی نیستند و به دنبال بازی های سیاسی نیز نمی باشند و بنده در این جایگاه از عملکرد شورای شهر رشت تا کنون دفاع می کنم.

وی با ارایه گزارش مختصری در خصوص اختصاص بودجه برای زباله سوز ، کارخانه کود آلی و تصفیه خانه شیرابه سراوان گفت : ما نیازمند پیگیری استاندار گیلان در زمینه مصوبات سفر ریاست جمهوری و دستور وزیر کشور در مورد پسماند هستیم نه اینکه ایشان شورا را متهم به ناکارآمدی کنند .  

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان