جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | غلامرضا نیکخواه در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات درباره حواشی سریال «بزنگاه» که باعث جدایی رضا عطاران از صدا و سیما شد گفت:« ما خیلی به «بزنگاه» امید بسته بودیم و جواب هم داد و اتفاقی که انتظار داشتیم افتاد. این سریال یک بازنگری روی یکسری سنت‌ها کرده بود و بد هم نبود و به نظر ما هم مشکلی نداشت اما کار طنز حرکت روی لبه تیغ است جاده مطمئن نیست.

وی افزود: مدیر تلویزیون آن زمان مهندس ضرغامی بودند و مدیر شبکه سه هم آقای پورمحمدی بودند که خیلی قدرت داشتند و جامعه هم سریال را خیلی دوست داشت اما مخالفان سریال فکر می کردند نمایندگان تام‌الختیار جامعه‌اند.

نیکخواه در ادامه گفت: یک گروه دائما اعتراض کردند. تعدادی از روزنامه‌ها هم مدام می‌نوشتند سریال از امشب پخش نمی شود یا نباید پخش نشود که حتی من شنیدم مدیر سازمان صدا و سیما هم سریال را قبل پخش می‌ببیند و ایشان که اوکی می‌داد کار پخش می شد.

او خاطرنشان کرد: این سریال خیلی قشنگ بود و حرف داشت و تخصصی بود. رضا عطاران بود که زندگی طبقه پایین را به تلویزیون آورد و این طبقه می‌شناخت. بعد از «بزنگاه» هم خیلی تلاش کردند او را برگردانند اما دیگر دلخور شده بود و حیف که تلویزیون این چهره‌های قابل را از دست داد.»

منبع:سینما دیلی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان