جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | در حالی که منابع از ارتباط عاطفی ایلان ماسک با همسر سرگی برین، موسس گوگل که دوست نزدیک او هم بوده خبر می‌دهند، اما ماسک آن‌ها را رد می‌کند.

دوستی دیرینه ایلان ماسک با سرگی برین، موسس گوگل به خاطر رابطه نامشروع ماسک با همسر او، «نیکول شاناهان» به هم خورده است. منابع نزدیک به این دو، به وال استریت ژورنال گفته‌اند که سرگی برین و همسرش اوایل سال ۲۰۲۲ به خاطر اختلافات حل نشدنی از یکدیگر جدا شده‌اند؛ با این حال ماسک وجود هرگونه رابطه عاطفی با شاناهان را رد کرده و مدعی شده که همچنان به دوستی با برین پایبند است. او می‌گوید گزارش وال استریت ژورنال بر اساس شنیده‌های بی‌پایه و اساس است.

ایلان ماسک خیانت به رفیقش را رد کرد

ظاهراً ماسک پس از جدایی با نامزد سابق خودش «کلیر بوچر» (ملقب به گرایمز)، با نیکول شاناهان در مراسم Art Basel که در میامی برگزار می‌شود حضور یافته است. منابع نزدیک به وال استریت ژورنال گفته‌اند اگرچه برین و شاناهان از یکدیگر جدا شده‌اند، اما در آن زمان با همدیگر زندگی می‌کردند. رابط عاطفی این زوج به خاطر مسائل مربوط به قرنطینه کویید ۱۹ و دختر سه ساله آن‌ها تیره و تار شده است.

ایلان ماسک: ارتباط عاطفی با همسر موسس گوگل کذب محض است!

اما پس از انتشار این گزارش توسط رسانه معتبری مثل WSJ، ماسک فوراً در توییتر خودش واکنش نشان داده و این خبر را کاملاً کذب خوانده است. ماسک در توییتی گفته که: «من و سرگی با همدیگر دوست هستیم و دیشب با هم در یک مهمانی حضور داشتیم. من نیوکل را طی سه سال گذشته فقط ۲ بار دیده‌ام که هر دو بار آن هم افراد دیگری در آن جمع حضور داشتند. من چند سالی است که حتی رابطه جنسی هم نداشته‌ام».

زندگی شخصی ماسک هیچوقت از کار او جدا نبوده و حتی در حالی که ثروتمندترین فرد جهان خبر خروج از معامله خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را اعلام کرد هم همچنان اخباری از زندگی شخصی او منتشر می‌شود. اوایل این ماه گزارشی از سوی Insider منتشر شد که نشان می‌دهد ماسک صاحب یک فرزند دوقلو از «شیوون زیلیس»، مدیر ارشد کمپانی Neuralink و کارمند سابق تسلا است. این دوقلو تنها چند هفته قبل از اینکه دومین فرزند بوچر به دنیا آمد، متولد شده‌اند تا تعداد کل فرزندان ماسک به ۹ نفر برسد!

ماه مه نیز یکی از مهمانداران سابق اسپیس ایکس این شرکت را متهم کرد که ۲۵۰ هزار دلار به خاطر مسئله‌ای که مربوط به خود ماسک است، به او پرداخت کرده‌اند. ظاهراً ماسک از این مهماندار درخواست ماساژ کرده و سپس او را به رابطه نامشروع دعوت کرده است.

در همین حین، سرگی برین هم به رفتار جنسی با کارمندانش متهم می‌شد و کارمندان گوگل او را «پلی بوی گوگل» نامیده بودند. به طوری که هدر کایرنز، مدیر منابع انسانی گوگل هم این موضوع را تأیید کرده بود. Vanity Fair در سال ۲۰۱۴ مدعی شد که برین با «آماندا روزنبرگ»، مدیر بازاریابی گوگل گلس رابطه عاطفی برقرار کرده، در حالی که آن زمان هنوز با «آن ووچیتسکی»، مدیرعامل شرکت 23andme زندگی می‌کرده است. پس از این که برین و ووچیتسکی در سال ۲۰۱۵ از همدیگر جدا شدند، برین در سال ۲۰۱۸ با شاناهان ازدواج کرد. به گزارش وال استرین ژورنال، شاناهان به عنوان بخشی از فرآیند طلاق خودش، مبلغ بیش از ۱ میلیارد دلار از ثروت نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلاری برین را تقاضا کرده است.

آنطور که در این گزارش آمده، ایلان ماسک و موسس گوگل ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند. برین حتی در سال ۲۰۰۸ کمک مالی ۵۰۰ هزار دلاری به تسلا کرد و ماسک هم برای جبران، در سال ۲۰۱۵ یکی از اولین نسخه‌های تولید شده اتومبیل تسلا مدل ایکس را به برین هدیه داد.

این منابع به وال استریت ژورنال گفته‌اند، کار دعوای ماسک و برین به جایی رسیده که حتی ماسک در یک مهمانی از برین تقاضای بخشش کرده است. اما ظاهراً این دو دیگر هیچ صحبتی با یکدیگر نمی‌کنند و برین به مشاورانش گفته است که سرمایه‌های شخصی او در کمپانی‌های تحت امر ماسک را بفروشند.

ایلان ماسک خیانت به رفیقش را رد کرد

منبع:گجت نیوز

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان