پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
عاقبت جمله «من خلاف روحانی عمل می کنم»!

سفر وزیر میراث فرهنگی به گیلان برای تفریح و جیپ سواری!

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۴:۰۹ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان |  عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز جمعه به رودسر سفر کرده بود و در کنار نماینده شهرستان به جیپ سواری پرداخت. تصاویر بساط چای و گردش ضرغامی نشان می دهد بیشتر سفر وی تفریحی بوده که در قالب یک سفر نسبتا کاری روز جمعه ای انجام شده است. نماینده معمم رودسر و املش هم عبا و عمامه را در آورده بود تا راننده سفر باشد!

کابینه رئیسی را می توان به دولت روز جمعه ای تشبیه کرد. زیرا از خود رئیس دولت تا وزرا علاقه دارند در روزهای جمعه به سفرهای استانی بروند و این را یک مزیت برای خود میبینند. خود رئیسی بارها روز جمعه به استان های مختلف سفر کرده است. بقیه وزرا و معاونین رئیس جمهور هم بیشتر برای سخنرانی و رسیدگی به طرح آزادسازی سواحل و یا مسائل کم اهمیتی چون آشتی معلم و دانش آموز به این استان آمده اند. حالا عزت الله ضرغامی هم از سفر روز جمعه خود به شرق گیلان خبر داده است. 

کاش حالا که ضرغامی به رودسرآمده از مشکلات حوزه میراث فرهنگی رودسر بازدید می کرد. همین چندی پیش بود که خبر دادیم  خانه تاریخی خان املش به محل استراحت گاوهای روستایی تبدیل شده است. همچنین چند روز پیش یکی از کارشناسان ارشد باستان شناسی از تخریب گسترده در کشتی های تاریخی رودسر خبر داد. خب آقای ضرغامی یا این اخبار را می داند و دنبال نمی کند و یا نمی داند و معلوم نیست چرا وزیر شده است.

یکی به آقای ضرغامی بگوید دوران انتخابات گذشته که هربار یکی را دعوت کنید و صبحانه ای با هم بخورید و حال بخواهید در قالب سفر نامه های تفریحی برای ما از دوران وزارت خود بگویید. مشخص است ضرغامی نه آشنایی چندانی با وزارتخانه میراث فرهنگی دارد و نه حتی علاقه ای! شاید فکر می کند با تفریح و جیپ گردی مشکلات این حوزه حل می شود. آیا این وزیر جهادی بود که رئیسی وعده اش را به ما می داد؟ ضرغامی گفته بود «  رئیس جمهور شوم هرکاری روحانی کرد، خلافش را انجام می‌دهم»  خیلی پربیراه هم نیست. لااقل روحانی روز جمعه برای تفریح به شرق گیلان نمی آمد!

___________

با ما در اینستاگرام حکایت گیلان نیز همراه باشید

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان