جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بدلیل شایعه پراکنی برخی افراد ناآگاه در خصوص واکسیناسیون کووید ۱۹، هنوز حدود ۳۰ درصد از جمعیت کشور و افراد جامعه اقدام به دریافت و تکمیل واکسن کرونا نکرده‌اند.

علیرضا شهریاری روز پنجشنبه در «یادواره ایثار لاله ها» به مناسبت بزرگداشت شهدای سلامت خراسان رضوی افزود: طی دوران شیوع کرونا تاکنون اقدامات خوبی در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری بویژه در بخش گسترش واکسیناسیون انجام شده است، اما هنوز بخش قابل توجهی از جامعه واکسن نزده و یا واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند.

وی ادامه داد: بدنبال تلاشهای صورت گرفته اکنون کشورمان در زمینه پیشگیری و مهار کرونا و انجام واکسیناسیون این بیماری در وضعیت خوبی قرار دارد و باید این فعالیت ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اوج‌گیری کرونا در صورت اجرای توصیه‌های مسوولان بهداشت و درمان در خصوص تکمیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: روز گذشته ۳۲ فوتی ناشی از کرونا در کشور به ثبت رسید که بسیار جای نگرانی دارد و توصیه می‌شود برای پیشگیری تکمیل واکسیناسیون اقدام شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان