سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403

پیش‌بینی شده بود که برای سه‌ماهه دوم، که از ۱ آوریل تا ۳۰ ژوئن را شامل می‌شود، نتفلیکس ۲ میلیون مشترک از دست خواهد داد.

به گزارش حکایت گیلان | نتفلیکس روز سه‌شنبه درآمد سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ خود را اعلام کرد و نشان داد که ۹۷۰۰۰۰ مشترک را در طول دوره سه ماهه که شامل نمایش قسمت اول فصل ۴ «چیزهای عجیب» می‌شود، از دست داده است.

بدیهی است که در مجموع برای پیشروان صنعت، این یک ضربه و شکست بزرگ به شمار می‌رود. البته این آمار به مراتب کمتر از ضرر پیش‌بینی شده نتفلیکس در ماه آوریل است.

پیش‌بینی شده بود که برای سه‌ماهه دوم، که از ۱ آوریل تا ۳۰ ژوئن را شامل می‌شود، نتفلیکس ۲ میلیون مشترک از دست خواهد داد.

این پیش‌بینی به دلیل خروج ۷۰۰ هزار روس از نت‌فلیکس در سه ماهه اول بود که باعث شد کارشناسان این سطح از ریزش مشترکین این غول پخش‌کننده اینترنتی را تخمین بزنند.

نتفلیکس در نامه سه ماهه دوم خود به سهامداران فاش کرد که در حال حاضر ۲۲۰.۶۷ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد و انتظار می‌رود در سه ماهه سوم به رشد پیشین خود بازگردد و پیش‌بینی می‌کند از ۱ جولای تا ۳۰ سپتامبر ۱ میلیون مشترک به آن اضافه شود.

به طور خلاصه، نتفلیکس ۱.۳ میلیون مشترک را در ایالات متحده و کانادا از دست داد، در آمریکای لاتین ثابت ماند، حدود ۷۷۰۰۰۰ مشترک در اروپا و غرب آسیا از دست داد و حدود ۱ میلیون مشترک در منطقه آسیا و اقیانوسیه افزایش یافت.

بر اساس داده‌های اجماع تحلیلگران ارائه شده توسط Refinitiv، از نظر عملکرد مالی برای سه ماهه دوم، وال استریت درآمد هر سهم (EPS) را ۲.۹۶ دلار از ۸.۰۴ میلیارد دلار درآمد برای سه ماهه دوم نتفلیکس پیش بینی کرد.

نتفلیکس گزارش داد که EPS(درآمد هر سهم) کاهش یافته و از ۳.۲۰ دلار در ۷.۹۷ میلیارد دلار درآمد، با جریان نقدی آزاد برای سه ماهه ۱۳ میلیون دلار، در مقایسه با ضرر ۱۷۵ میلیون دلاری در سه ماهه سال گذشته همراه بوده و سود حاصل از سرمایه‌گذاری ۸۰۲ میلیون دلار در سه ماهه اول بوده است.

منبع: فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان