شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | در حال حاضر احسان حاج صفی کاپیتان اول تیم ملی است که در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر، اغلب روی نیمکت نشسته و در ترکیب اصلی قرار نگرفت.

کاپیتان دوم تیم ایران، کریم انصاری فرد است. مهاجمی که برای دیدار دوستانه با الجزایر به تیم ملی دعوت نشد و بعید هم می دانیم بار دیگر از سوی دراگان اسکوچیچ دعوت شود. فراموش نباید کرد که انصاری فرد در لیست مازاد باشگاه یونانی آ.آ.ک نیز قرار گرفته است.

کاپیتان سوم یا شاید هم اصلی تیم ملی ایران، علیرضا جهانبخش است. لژیونر فوتبال کشورمان که در فاینورد توپ می زند اما به رغم درخشش در تیم ملی در رده باشگاهی با نزولی فاحش مواجه شده است.

نفر بعدی سردارآزمون است. بزرگ ترین حامی دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران که استوری بحث برانگیز و حمایتی خود از سرمربی کروات را منتشر کرد و گروهی از ملی پوشان را نیز با خود همراه ساخت.

این درحالی بود که نفراتی همچون سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، کاوه رضایی، پیام نیازمند، سامان قدوس، مهدی قائدی، سید حسین حسینی و مرتضی پورعلی گنجی که همزمان با این اقدام برخی‌ هم‌تیمی‌های خود از انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی خود خودداری کردند. در ادامه نیز علیه همبازیان خود و اقدام سردار آزمون استوری گذاشتند.

در همین راستا شنیده می شود دراگان اسکوچیچ در اولین اقدام بازوبند کاپیتانی را از علیرضا جهانبخش گرفته و به سردارآزمون بازیکن مورد اعتماد خود اهدا خواهد کرد!

احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و امید ابراهیمی نیز شاید اصلا به تیم ملی دعوت نشوند چرا که هم از لحاظ فنی نسبت به گذشته افت کرده اند و هم در زمره حامیان دراگان اسکوچیچ قرار نمی گیرند!

منبع: پارس فوتبال

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان