جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
پاسخ تند عضو کمیته فنی فدراسیون به سردار آزمون :

سطح ادبیات تان را اندازه دستمزدتان بالا ببرید!

۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۱۴:۲۷ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | ابراهیم قاسم‌پور در خصوص اظهارات سردار آزمون و اینکه تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال در برکناری دراگان اسکوچیچ را اوج نامردی قلمداد کرد،گفت: دوست ندارم در مورد شخص صحبت کنم یا اسمی بیاورم. متأسفانه فوتبال ایران به جایی رسیده که بازیکنان به خودشان اجازه می‌دهند برای تیم ملی و فوتبال ایران تصمیم بگیرند و این بی‌در و پیکر بودن فوتبال را نشان می‌دهد. اینکه بازیکنان بخواهند پای خودشان را بیشتر از گلیم‌شان دراز کنند واقعاً فاجعه است و من این حرف را نه به عنوان عضو کمیته فنی بلکه به عنوان یک فوتبالی و پیشکسوت می‌گویم. بهتر است فوتبالیست‌های ما در حد جایگاه خودشان فعالیت کنند و حرف بزنند.

وی ادامه داد: اگر تصمیمی گرفته می‌شود به دلیل همین نابسمانی‌هایی است که به وجود آمده و بهتر است بازیکن ملی ما سطح ادبیات و فرهنگ لغاتی که به کار می‌برد را اندازه دستمزدش بالا ببرد و با ادبیات درستی حرف بزند. اگر آقایان بدانند چه افرادی در کمیته فنی حاضر هستند قطعاً بهتر صحبت خواهند کرد. یک بازیکن حق دخالت در مسائل مربوط به فدراسیون یا تیم ملی را ندارد. ما در کمیته فنی هیچ‌کاره نیستیم و این وظیفه را داریم که نظر بدهیم. اگر از مرد بودن حرف می‌زنید پس بهتر است در مسائلی که ربطی به شما ندارد نظر ندهید و در تیم ملی هم از برخی امتیازها بگذرید. اگر جای علی دایی و علی کریمی بودید چطور صحبت می‌کردید؟

قاسم‌پور در ارتباط با صحبت های برخی از اعضای هیات رییسه که گفته‌اند آنها تصمیم نهایی را در مورد اسکوچیچ خواهند گرفت، تصریح کرد:

بله، آنها تصمیم گیرنده هستند ولی اگر ما نظر بدهیم و اعمال نشود احساس می‌کنیم که زیادی هستیم. دلایل خودمان را به هیات رییسه در مورد کنار گذاشتن اسکوچیچ می‌گوییم ولی اگر آنها تصمیم دیگری گرفتند آن وقت در مورد دلایلی که این تصمیم را گرفتیم با رسانه‌ها صحبت خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان