پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | مازیار صیادی محقق وپژوهشگر و دانشجوی دکتری صلاحیت حرفه ای در طب سنتی و مکمل در دانشکده ابن سینا در تفلیس گرجستان با حضور اساتید ومحققین، شیوه درمانی سرطان تیروئید را از مسیر طب سنتی ارایه داد و مورد استقبال اساتید واقع گردیده است.

وی با ارایه مستندات و ادله های محکم سونوگرافی (ام، ار،ای) و آزمایشات خونی بعداز درمان از طریق طب سنتی اثبات نمود که می توان از مسیر طب سنتی، گیاهان دارویی و اتصالات عصب و درمان التهابات بطور عملیاتی سرطان را درمان نمود.

بنابر گزارش های واصله مازیار صیادی محقق طب سنتی با به تصویر کشیدن وضعیت یک بیمار مبتلا به سرطان تیروئید که مدت ۵ سال درگیر سرطان از نوع پاپیلاری تیروئید بود و سه بار عمل جراحی وید درمانی و پرتو درمانی و درنهایت تزریق الکل اتانول هم نتوانسته بود بر کنترل بیماری افاقه نماید و متاستاز به تمام اعضا و جوارح بیمار داده و سرطان تمام سیستم های هضم و جذب و گوارش و سوخت و ساز بیمار را درگیر و در گیری شدید عصبی برای وی بوجود آورده بود.

درد های شدید در ناحیه دست و بی حسی در صورت عارضه طاقت فرسایی بود که بیمار را از پای درآورده بود. بر حسب گزارش های واصله از تفلیس، متد درمانی مازیار صیادی بعنوان تازه ترین شیوه های درمانی در دنیای طب، می تواند تحولی شگرفی در مبارزه با سرطان به ارمغان آورد،

 

پژوهشگر طب سنتی در تمام مدت ارایه سمینار بطور مفصل به تشریح بیماری سرطان نیروئید پرداخته و درمان های بکار گرفته شده و داروهای مصرفی در طب نوین را بررسی و وقتی جراحان حاذق برای چهارمین بار از عمل جراحی برای برداشتن غدد سرطانی بعلت تکرار عمل جراحی وچسبندگی پوست و گردن و متاستاز ناامید شده بودند، پژوهشگر و محقق طب سنتی با تیمی حاذق و متبحر و با مشاوره اساتید توانمندی همچون اقای دکتر بهزادجاشی وخانم دکتر رویا همت پور و با مشارکت استاد داوود محمود زاده وارد عمل شدند و تمام مراحل درمانی طب سنتی اعم از پاکسازی و سم زدایی، حذف ساختار اسیدی در لنف وگوارش، حذف گره های عصبی و نیز اتصالات اعصاب به طناب نخاعی و مغز و هم چنین درمان التهابات ناشی از سرطان که باعث درد شدید می شد را با تغذیه گیاهان حاوی انتی اکسیدان مانند تیره کدوئیان و باقلائیان و شب بوئیان، با داشتن قویترین انتی اکسیدان در مدت ۹۰ روز متوالی درمان کردند. بعد از اتمام درمان، مراتب به سونوگرافی و(ام ار ای) وازمایش خون را بر روی بیمار انجام شد که با کمال ناباوری غده های سرطانی درشت بسیار کوچک و غدهای ریز متاستاز در تمام بدن نشر داده شده بود، کاملا از بین رفته و انتی هموگلوبین درخون در بهترین وضعیت قرار قرار گرفت.
 طبق نظرات پزشکان حاذق، تقریبا اثری از سرطان کشنده تیروئید در بیمار مشاهده نشده است و بیمار در وضعیت نرمال وکاملا سلامت به سر می برد. در پایان سمینار بدلیل ارایه موفق و مستند وقابل دفاع از سوی دانشکده ابن سینا تفلیس تقدیر نامه ای مهمور به مهر یو رو ۵ اتحادیه اروپا و وزارت بهداشت گرجستان به مازیار صیادی پژوهشگر موفق ایرانی اعطا گردید.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان