شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
اظهارات متناقض نماینده رشت در تطهیر مدیریت فعلی دولت؛

خرابی های گیلان 50 سال دیگر هم آباد نمی شود!

۱۴۰۱/۰۴/۱۰ ۱۲:۰۷ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | سید علی آقازاده، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه محیط زیست، سفره‌های زیر زمینی و تالاب‌های گیلان مخروبه هستند، گفت: این میزان خرابی تا ۵۰ سال آینده نیز آباد نمی شود.

 این اولین بار است که جناب نماینده چنین مساله ای را به طور رسمی اعلام می کنند. در دوران انتخابات و همچنین سکانداری دولت پیشین ایشان مدیریت اجرایی را مقصر وضعیت کشاورزی و صنعتی می دانستند. ظاهرا این سخن که تا 50 سال آینده نیز گیلان آباد نمی شود دولت سیزدهم فرصت دارد از مشکلات و قصور فرار کند. 

 با تغییر دولت شاهد هستیم که بسیاری از اظهارات افراد نیز دچار تغییر شده است. سال 99  همین آقای آقازاده گفته بود« افزایش افسار گسیخته قیمت حاصل مدیریت ضعیف است» حال که همچنان شاهد افزایش افسارگسیخته قیمت هستیم حرفی از ایشان شنیده نمی شود. آن هم در حالی که افزایش قیمت ناشی از تصمیم گیری همین دولت است که مدیرانش ابتدا وعده می دادند «تورم ناشی از حذف ارز ترجیحی بسیار ناچیز است» شاید اینجا هم بخواهیم با گفتن این که تا 50 سال آینده ارزانی نمی آید تمام ماجرا را فیصله دهیم!

تمام هم و غم دولت سیزدهم این شده که گرانی را کنترل کند که در همان هم شکست خورده است. این وسط کشاورزی و صنعت و تالاب گیلان در درجه اهمیت برای این دولت نیست. تقریبا یک سال از دولت گذشته است و کل اهمیت استان گیلان  برای دولت به همان سفر روز جمعه ای رئیسی و کابینه اش برمی گردد که هر کدام از وزرا  برای پیگیری برنامه های غیر تخصصی به شهرستان ها اعزام می شدند. خب وقتی نماینده شهر هم از آن ها حمایت می کند و کسی آن ها را بازخواست نمی کند، پنجاه سال که سهل است صدها سال دیگر مشکلات این استان ادامه دارد. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان