سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
کنایه ها به مذاکره غیرمستقیم و واسطه ای ایران و آمریکا؛

«کبوتر نامه بر» برای ارسال پیام در یک هتل!

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۲:۰۵ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | پس از سفر رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران و دیدار با مقامات کشورمان اعلام شد، بر اساس تصمیم ایران و آمریکا مذاکرات برجامی با هدف رفع اختلافات میان این دو کشور، سه شنبه و چهارشنبه در دوحه از سر گرفته می شود.

بنا بر اعلام مقامات ایران و اتحادیه اروپا، در مذاکرات دوحه نمایندگان کشورهای روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان حضور ندارند و صرفا نمایندگان ایران و آمریکا با تسهیل گری نماینده اتحادیه اروپا مذاکره می کنند.

مذاکره غیرمستقیم ایران و آمریکا با واکنش های متعددی مواجه شده است.

در این زمینه محمدرضا نصیری طنزنویس در صفحه شخصی خودش نوشته است: مذاکره مکتوب غیرمستقیم با آمریکا خیلی خنده‌داره. خب مثل آدم بریم با خود طرف مذاکره کنیم و حتی بهش چشم‌غره بریم یه دهن‌کجی هم بکنیم. چه کاریه رو کاغذ بنویسیم بدیم اتحادیه اروپا از روش عکس بگیره بفرسته برای آمریکا اونام جوابش رو تایپ کنند بفرستند واسه واسطه تا برسه به دست ما؟ چند سالتونه؟ هشت سال؟!

کاربر دیگری نوشته است: قرار است برویم قطر! راب مالی نماینده آمریکا هم می‌آید. انریکه مورا هم می‌آید. گفته‌‌اند با آمریکا به صورت مکتوب و غیرمستقیم‌ مذاکره کنیم! یعنی باقری در یک اتاق، راب مالی هم در یک اتاق، مورا هم کبوتر نامه‌بر!

یک کاربر دیگر هم به کنایه نوشته است: وقتی مکتوب هست چرا قطر ، از همینجا مکتوب بنویسید بدید تیپاکس ، جوابشو هفته بعد میاره براتون

کاربر توئیتر دیگری هم درباره نقش مذاکره کننده اتحادیه اروپا نوشته است: انریکه مورا بعد از اینکه نامه را به دست باقری کنی یا رابرت مالی می رسونه چکار میکنه؟ چه نقش خسته کننده ای داره.........

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان