چهارشنبه, 29 فروردین 1403
چهارشنبه, 29 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان |عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان که یکی از حامیان اصلی این باشگاه بود، به حضور خود در هیئت مدیره باشگاه پایان داد.

 به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی، پژمان نوری در خصوص شرایط باشگاه ملوان پس از صعود به لیگ برتر گفت: خوشبختانه پیش از آخرین دیدارمان در لیگ یک، تسویه حساب کامل مالی با بازیکنان را انجام دادیم و تمام اعضای تیم، صددرصدِ قرارداد خود را دریافت کردند. چند روز پس از قهرمانی باشکوهی که داشتیم، پاداش قهرمانی نیز به اعضای تیم پرداخت شد و از فردای این اتفاق باشکوه، پیگیر تسویه حساب‌های مالی باشگاه بودیم تا به‌صورت کامل، به تعهدات خودمان عمل کرده باشیم، همچنان نیز مشغول این کار هستیم تا ان‌شاءالله در روزهای آینده، تمامی تعهدات مالی را که ایجاد کرده‌ایم، پرداخت کنیم.

وی درباره شرایط باشگاه ملوان برای فصل آینده اظهار داشت: دو روز پس از آخرین دیدارمان در لیگ، جلسه مجمع باشگاه تشکیل شد و در این جلسه، در خصوص فصل آینده و شرایط ملوان گفت‌وگو شد. پوررشید که به‌عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه در دو فصل اخیر شرایط بی‌نظیری را برای باشگاه فراهم کرد، به اعضای مجمع اعلام کرد دیگر شرایط حضور در هیئت مدیره باشگاه را ندارد. او از این به بعد به‌عنوان یک هوادار کنار ملوان خواهد بود و در حد توان به این تیم کمک خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: در این جلسه، مسئولان محترم شهرستان به پوررشید پیشنهاد سهام باشگاه را دادند که او ضمن تشکر از اعضای مجمع، اعلام کرد این سهام متعلق به مردم است و این پیشنهاد را به هیچ عنوان نمی‌پذیرد. آرزوی من و هر ملوانی این بود که پوررشید همچنان در مجموعه حضور داشته باشد، اما باید شرایط او را هم درک کنیم و بپذیریم که در زمان حاضر نمی‌تواند به همکاری با باشگاه ملوان ادامه دهد.

نوری با اشاره به اینکه تنها 50 روز تا آغاز لیگ برتر زمان باقی مانده است، بیان کرد: به هر حال می‌دانید هزینه‌های حضور در لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و همه مسئولان در جلسه مجمع در این خصوص اتفاق نظر داشتند. باید هرچه سریع‌تر در این خصوص اقدام شود و تا امروز هم زمان بسیاری را از دست داده‌ایم. ما از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده‌ایم و حضور در این فضای متفاوت نیازمند آماده‌سازی دقیق است.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد شرایط مالی این باشگاه تصریح کرد: به‌عنوان یک عضو کوچک در باشگاه ملوان خواهش می‌کنم که هرچه سریع‌تر، وضعیت باشگاه از لحاظ مالی مشخص شود. من سال‌ها در این تیم به‌عناوین مختلف حضور داشتم و همه ما دیدیم که باشگاه با چه شرایط سختی در 10 سال گذشته دست و پنجه نرم کرد. بدهی‌های انباشته‌شده از سال‌های قبل و دست به دست شدن باشگاه بین افراد مختلف، بدون منابع مالی مشخص‌. همه این عوامل دست به دست هم داد و در نهایت منجر به سقوط ملوان و دست و پا زدن در منجلاب لیگ یک شد؛ جایی که به آن تعلق نداشتیم.

وی با اشاره به تاریخ غنی قوی سپید انزلی عنوان کرد: ملوان از دهه 50، پُرافتخارترین و باثبات‌ترین باشگاه شمال کشور در سطح اول فوتبال ایران بوده است و حالا که این تیم با تلاش همه ملوانی‌ها مجدداً به لیگ برتر برگشته است، نباید مثل گذشته عمل کنیم. ما هنوز نمی‌دانیم چقدر بودجه داریم و تا چه‌اندازه می‌توانیم در نقل‌وانتقالات هزینه کنیم. هزینه‌ها تا حدود بسیار زیاد مشخص است، اما منابع تأمین آن خیر، این بزرگترین سردرگمی ما در این روزهاست.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار داشت: سرمربی ما در فصل گذشته بهترین عملکرد را داشته است و نتایج  و رکوردهایی که در لیگ یک جابجا شد، به خودی خود گواه این مهم است. با وجود این، در زمان حاضر قراردادی با مازیار زارع نداریم و قطعاً باید ببینیم سرمربی ما چه خواسته‌هایی دارد، باید خواسته‌های او را برآورده کنیم و لازمه این مهم، داشتن برنامه مشخص و شفاف برای آینده باشگاه است. قطعاً مازیار زارع مثل فصل گذشته به‌دنبال داشتن یک تیم خوب و رقابتی برای لیگ برتر است و در واقع این خواست ما و همه ملوانی‌هاست.

نوری به وضعیت بد مالی باشگاه ملوان در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم وقتی این حجم از بدهی‌های باشگاه در دو سال گذشته تسویه شده است، بار دیگر بدهی روی بدهی بگذاریم و مثل دو سال قبل، این باشگاه را به مرز ورشکستگی برسانیم، اتفاقی که در فوتبال ایران بسیار زیاد رخ داده است و در همین ملوان نیز شاهد آن بودیم. فدراسیون فوتبال سخت‌گیری‌های بسیاری در مورد باشگاه‌ها انجام می‌دهد که یک نمونه آن، رسیدگی فوری به شکایات بازیکنان است که در سال‌های گذشته این‌گونه نبود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نمونه دیگر همین بحث استادیوم است که خودش بحث مفصلی است و عزم همگانی در استان را می‌طلبد. من فوتبالی و عاشق باشگاه ملوان هستم و سال‌ها به‌دنبال توپ دویدم، ادعایی در مدیریت ندارم، تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم، کمک به ملوان است و هدف دیگری ندارم. تنها خواسته‌ام این است که کار هرچه سریع‌تر با منابع مالی مشخص آغاز شود و با قدرت برای حضور در لیگ برتر آماده شویم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان