جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | صحبت های روز گذشته وریا غفوری در حاشیه مسابقه تنیس فوتبال حواشی بسیاری داشت. کاپیتان آبی ها که از عدم تماس باشگاه، حسابی دلخور است.  در مورد صحبت های جنجالی دیروز خود با هواداران که حسابی صدا کرد گفت: خیلی خوشحال شدم که استقلال بالاخره توانست مربی خود را انتخاب کند. امیدوارم که این مربی خوب و با رزومه موفق باشد. دیروز از سر ناراحتی یک چیزی گفتم و فکر نمی کردم ضبط شود! ولی واقعیتش را بخواهید متاسفانه تا امروز هیچ تماسی از طرف باشگاه استقلال با من گرفته نشده است. خودم بارها سعی کردم ارتباط بگیرم ولی مثل اینکه خیلی اتفاق مثبت نیفتاده است.

غفوری در ادامه توضیحات خود با بیان آشکار دلخوری خود از باشگاه افزود: این توضیحات را می دهم چون ممکن است بعدها یکسری صحبت ها و سو استفاده ها از سکوت من شود. تا کنون هیچ بحث مالی با استقلال نداشتم، ندارم و نخواهم داشت. پیراهن این تیم برای ارزشمند است. بازوبندی که می بندم با هزاران میلیارد عوض نمی کنم. امیدوارم که ترک سنت شود و اتفاقی که برای کاپیتان های استقلال رخ داده برای من تکرار نشود. همیشه کاپیتان های استقلال با حالت بدی از این تیم رفته اند؛ مثل آقایان جباری، منتظری، امیرحسین صادقی، رحمتی و... آقای آجرلو یک سال خوب را مدیریت کردند و امیدوارم که این اتفاق این بار رخ ندهد و تدبیری اندیشیده شود.

خرید بازیکن جدید و عدم مذاکره با وریا، ادامه این بحث بود که کاپیتان فصل گذشته آبی ها گفت: نمی خواهم بدبین باشم. امید دارم که انشالله بتوانم با استقلال ادامه بدهم. ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

با تیم دیگری مذاکره کرده اید؟ غفوری در پاسخ به این سوال گفت: آدم همیشه پلن بی دارد ولی اولویت همیشه استقلال بوده و چیزی که من دوست دارم این است که در استقلال بازی کنم و از فوتبال خداحافظی کنم. همانطور که در بازی پایانی لیگ هم به آن اشاره کردم مگر اینکه یکسری عوامل دوست نداشته باشند من اینجا بازی کنم و خداحافظی کنم.

او ادامه داد: متاسفانه در روزهای گذشته یکسری حواشی پیش آمده بود که من کردستان را با واو نوشته بودم، فقط می خواهم این را به آنهایی بگویم که سواستفاده می‌کنند. می‌خواهم بگویم که من وطن فروش و تجزیه طلب نیستم، من یک جان دارم که هزاران بار فدای ایران می‌کنم. من قلب سه رنگ ایران عزیز رو زده بودم باز هم می‌گویم که یک جان دارم که هزاران بار فدای ایران می‌کنم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان