جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | سید امیر حسین علوی شهردار رشت ضمن تاکید بر لزوم افزایش حمایتهای مالی و لجستیکی از تیم سپیدرود گفت: افتخار میکنم در زمانی که حمایت از سپیدرود شهرت و نانی برای کسی نداشت از این باشگاه مردمی حمایت کردم.

 

به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت - سید امیر حسین علوی شهردار رشت در نشست با علیرضا نوید مالک، اسماعیل شاد مدیرعامل، نظرمحمدی سرمربی و دیدار مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود، با بیان اینکه وی هم در زمان حضورش در دو دوره شورای شهر و هم در زمان حضور در مسند شهردار همواره از این تیم حمایت کرده است، اظهار داشت: تیم ریشه‌دار سپیدرود با بیش از ۵۴ سال فعالیت دارای مشکلاتی است که لازم است همه ما برای رفع آن تلاش کنیم و مطمئنا این امر جزو اهداف شهرداری رشت قرار دارد.

 

شهردار رشت تصریح کرد: تیم سپیدرود تنها یک تیم فوتبال محسوب نمی‌شود بلکه یک سرمایه فرهنگی است و باید از آن پشتیبانی‌های لازم به عمل آید.

 

سید امیر حسین علوی موضوع تورم و لزوم افزایش کمکهای مالی به باشگاه سپیدرود رشت را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: افتخار میکنم در همان زمانی که حمایت از سپیدرود شهرت و نانی برای کسی نداشت از این باشگاه مردمی حمایت کردم و قول میدهم که از این پس نیز بیشتر در کنار این تیم مردمی باشم.

 

وی ضمن قول مساعد جهت کمکهای مالی و لجستیکی بیشتر شهرداری رشت از باشگاه سپیدرود اذعان کرد: برای این هدف‌ و کمک مالی بیشتر به باشگاه سپیدرود، تلاش می‌کنیم تا راهکارهای لازم را پیدا کنیم.

 

شهردار رشت عنوان کرد: کمک شهرداری به باشگاه سپیدرود رشت ادامه دار خواهد بود اما این بدان معنی نیست که دستگاههای اصلی و متولی یعنی هیئت فوتبال و خصوصا اداره کل ورزش و جوانان وظایف اصلی خود را نادیده بگیرند و همیشه در سایه بمانند.

 

مالک باشگاه سپیدرود رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته این باشگاه تسویه شده و بیش از ۱۰ میلیارد تومان آن هنوز باقی مانده است، گفت: ۹۰ درصد این بدهی‌ها مربوط به سنواتی است که سپیدرود رشت به دست غیر گیلانی ها اداره می‌شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان