پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
در آستانه دیدار حساس لاجوردی پوشان رشت؛

آیا استاندار گیلان برای تماشای دیدار داماش هم خواهد آمد؟

۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۱۱:۱۴ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | تیم فوتبال داماش که در لیگ سه فوتبال ایران حضور دارد، امروز در دیداری حساس مقابل تیم دارایی تهران صدرنشین گروه خود قرار می گیرد. این مسابقه اهمیت زیادی برای داماشی ها دارد و در صورت پیروزی شانس این تیم برای صعود افزایش پیدا می کند.

هواداران داماش برای تشویق تیم خود فراخوان های زیادی را جهت حضور تماشاگران منتشر کرده اند که از آن ها می خواهند یاور این تیم در این بازی حساس باشند. در فاصله چهار هفته تا پایان فصل،  تیم دارایی با 30 امتیاز صدرنشین است و ستاره صدرا تبریز با 28، پانیک تالش با 27 و داماش گیلان با 26 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. در پایان مرحله دوم رقابت‌های لیگ سه، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دو صعود می‌کنند. تیم‌های دوم و برترین تیم سوم گروه‌های سه گانه، راهی مرحله پلی آف شده و از بین آن‌ها نیز یک تیم صعود خواهد کرد.

از آن جا که این مسابقه برای داماش اهمیت فراوانی دارد، انتظار می رود که مسئولان استان گیلان نیز با حضور خود از این تیم حمایت کنند. به ویژه آن که داماش در گذشته به خاطر اهمال و عدم مسئولیت پذیری مالکین سابق و همچنین مسئولین وقت امتیاز خود در لیگ یک را از دست داد  و در واقع منحل گردید.  تیمی که امروز با نام داماش حضور دارد دارای پروانه جداگانه از تیم گذشته است و تنها نام آن را یدک می کشد. از همین جهت بسیاری از هواداران فوتبال در رشت معتقدند که قربانی بی مسئولیتی و عدم توجه به این باشگاه شده اند.

پیش از این استاندار گیلان برای تماشای مسابقات تیم های چوکا و ملوان حضور پیدا کرده بود. تیم سپیدرود که بدون نتیجه مسابقات فصل را به پایان برد و اکنون فوتبالدوستان رشتی انتظار دارند حداقل به داماش نگاه بهتری شود. 

باشگاه های فوتبال رشت فاقد حمایت مالی مناسب هستند و بدون کمک مسئولین استانی توانایی پیشرفت را ندارند. در سال های اخیر حتی آن ها به دلیل تخریب ورزشگاه عضدی فرصت حضور هواداران خود در مرکز شهر را از دست داده اند. مبالغ کمک به این تیم ها هم ناچیز و بیشتر از سوی شهرداری رشت بوده است که کمک های مالی و لجستیکی به سپیدرود و داماش داشته است. ولی حالا هواداران این تیم ها مدعی هستند که در کل نوعی بی توجهی از سوی مسئولین در قبال این تیم ها دیده می شود. باید دید یکی مثل استاندار گیلان سر بزنگاه و در این دیدار حساس هم این مساله را نشان خواهد داد؟!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان