جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
واکنش محمد هاشمی به ادعای زندگی رهبری در کانکس؛

بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۲۲:۰۳ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | دیده بان ایران نوشت: محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!

واکنش به ادعای زندگی رهبری در کانکس

وی در ادامه افزود: درست است، آن موقع زیاد شرایط کشور خوب نبود اما نمی‌توانم بپذیرم که رهبری در کانکس زندگی می‌کردند!هاشمی همچنین تصریح کرد: بنده اطلاع دقیقی از این ماجرا ندارم اما تا جایی که مطلعم اصلاً چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

اخیرا ، کارشناس برنامه تلویزیونی «هاشور» شبکه افق سیما در سخنانی پربازتاب در شبکه های اجتماعی مدعی شده بود : «آقای ابراهیمی نامی که مقطعی خدمت حضرت آقا بود می گفت ما وقتی خدمت آقا رفتیم، منزل ایشان یک منزل دولتی برای ریاست جمهوری بود. ایشان جایی برای رهبری نداشتند. می گفت می خواستند برای ایشان خانه ای درست کنند اما آقا مخالفت کرده بودند. می گفت ایشان اول رهبری شان، تا سه چهار سال در کانتینر زندگی کردند. می گفت بچه های محافظ می گفتند ما خودمان کتاب ها را از همان منزل دولتی که متعلق به خودشان هم نبود، آوردیم در کانتینر گذاشتیم و آنجا را موکت کردیم.

این واقعاً عجیب است و اولین باری هم هست که این موضوع در تلویزیون مطرح می شود. آقا گفته بودند که همین کانتینر خوب است. این ساده زیستی حضرت آقا حتماً برای مردم دنیا جذاب است به عنوان کسی که می تواند بهترین امکانات را داشته باشد. آن بچه های محافظ می گفتند زندگی حضرت آقا در سطح مردم متوسط بود، چون می گفتند ما با ایشان زندگی می کردیم. بعدش مسئولین امنیتی به حضرت آقا اصرار کردند که اینجا امن نیست و ممکن است موشک و خمپاره بزنند و بالاخره پس از اصرار فراوان آقا قبول کردند کانتینر را تحویل دهند و در یک منزل مستقر شوند.»

عکس منزل رهبری در کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان