چهارشنبه, 29 فروردین 1403
چهارشنبه, 29 فروردین 1403
حسن عباسی در نقش زینب ابوطالبی:

هرکس می خواهد با جشنواره کن کار کند، می تواند از ایران برود!

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۰:۲۴ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | حسن عباسی تئوریسین اصولگرا در سخنرانی گلزار شهدای رشت که فقط در مورد سلبریتی ها سخنرانی کرد با تأکید بر اینکه فستیوال کن برای ابد توسط ایران بایکوت شود، برای مسئولان هم دستور صادر کرد و  گفته است: هیچ دولتمردی در نظام جمهوری اسلامی نباید اجازه بدهد از ایران فیلمی به جشنواره کن برود.

وی همچنین با تکرار حرف های جنجالی زینب ابوطالبی کارشناس سابق شبکه افق گفته است «  هرکس می‌خواهد با جشنواره کن کار کند، می‌تواند از ایران برود، اعلام کرده است»

سطح مطالبی که حسن عباسی در این سخنرانی ارائه کرده آن چنان سطحی و عامیانه است که قابلیت نقد ندارد. طرفداران انقلاب در دهه پنجاه و  شصت همیشه افتخار می کنند که پای صحبت امثال شهید بهشتی، شهید مطهری، دکتر شریعتی و یا آیت الله خامنه ای می نشستند که بیشتر یک کلاس درس بود و از این حملات تند خبری نبود. حالا سخنران اصلی جریانات اصولگرا شده اند رائفی پور  که به حال یکی مثل تتلو به خاطر دفاع از جمهوری اسلامی غبطه می خورد و یا حسن عباسی که یک دانشجو با داد و بیداد از او می پرسد که اسم چهار اقتصاددان را نام ببر تا سطح پایین جلسه را به او یادآوری کند. بدون شک اگر این افراد دانش و سواد مناسبی داشتند این چنین برنامه های سطحی را اجرا نمی کردند. 

در مورد سطح پایین این سخنرانی ها همین بس که ایشان جایی گفته است « مردم رأی ندادند که غرب پرستان و لیبرال سبز و بنفش در دولت وزارتخانه‌ها و دولت بمانند تا اینگونه به اعتقادات ما حمله شود.» البته تا آنجا که ما حرف های رئیسی و زاکانی و محسن رضایی و قاضی زاده هاشمی را یادمان است همیشه صحبت رشد اقتصادی، تورم تک رقمی  و بهبود وضعیت بود و  جایی صحبتی از هنرمندان و سلبریتی ها بود. اتفاقا با بخشی از این سلبریتی ها فیلم تبلیغاتی هم برای آقای رئیسی ساخته بودند. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان