شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | واتساپ در جدیدترین آپدیت بتا خود حداکثر تعداد اعضای گروه را افزایش داده و به ۵۱۲ نفر رسانده است. این قابلیت قرار است به‌زودی در اختیار همه کاربران قرار بگیرد.

واتساپ چند ماه پیش محدودیت حداکثر تعداد اعضای گروه را به ۲۵۶ نفر افزایش داده بود و حالا تعداد آن را در کانال بتا خود به ۵۱۲ نفر افزایش داده است. به این ترتیب، کاربران قادر خواهند بود گروه‌های بزرگتری ایجاد کنند و محدودیتی از بابت تعداد اعضا تا ۵۱۲ نفر نداشته باشند. البته این تعداد در مقایسه با حداکثر تعداد اعضای گروه‌ تلگرامی که ۲۰۰ هزار نفر است قابل‌ذکر نیست ولی به‌هر حال تعداد آن نسبت به قبل دو برابر شده و این می‌تواند خبر خوبی برای علاقمندان واتساپ باشد.

واتساپ در طول ماه‌های گذشته قابلیت‌های زیادی برای پلتفرم خود عرضه کرده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به اضافه شدن قابلیت pause/resume، پیش‌نمایش نوت‌های صوتی درفت‌شده و قابلیت گوش دادن به ویس‌ها در حالتی که خارج از چت هستید اشاره کرد. واتساپ همچنین حداکثر سایز فایل‌های ارسالی را به ۲ گیگابایت افزایش داده است که ۲۰ برابر مقدار قبلی است.

همان‌طور که می‌دانید واتساپ در سال ۲۰۱۴ توسط فیس بوک خریداری شد و همین موضوع باعث یکپارچگی بیشتر آن با سرویس‌های فیس بوک مثل مسنجر شده است. فیس بوک ممکن است به‌زودی قابلیت چت بین‌پلتفرمی را برای واتساپ و مسنجر ارائه کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان