جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | نماینده رشت در مجلس گفت:‌ اگر واردات خودرو به کشور در اختیار خودروسازان قرار گیرد، شاهد مافیای دیگری در بازار خودروی کشورمان خواهیم بود.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع واردات خودرو به کشور گفت: واردات خودرو به کشور نباید به دست خودروسازان بیفتد.

وی افزود: اگر واردات خودرو به کشور در اختیار خودروسازان قرار گیرد ما شاهد مافیای دیگری در بازار خودروی کشورمان خواهیم بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر واردات خودرو به دست خودروسازان بیفتد، به احتمال زیاد شاهد واردات خودروهایی بی‌کیفیت به کشور خواهیم بود و عملاً این کار لوث خواهد شد.

کوچکی‌‌نژاد خاطرنشان کرد: هدف ما از واردات خودرو ایجاد فضای رقابتی این محصول در بازار داخل کشور است و دادن مجوز واردات آن به خودروسازان ما را این هدف دور خواهد ساخت.

وی افزود: واردات خودرو باید توسط بخش خصوصی و با نظارت دقیق دولت انجام شود و البته خودروهایی باید به کشور وارد شوند که طبقه متوسط جامعه قدرت خرید آن را داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید کار به گونه‌ای شود که در بحث واردات خودرو شاهد واردات خودروهای لوکس به کشور باشیم و لذا برای واردات این خودروها به کشور باید عوارض سنگین در نظر گرفته شود.

منبع: فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان