شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
بعد از گزارش صبح حکایت گیلان؛

اطلاعیه تغییر و تعدیل قطعی برق واحدهای صنعتی گیلان

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۲۳:۴۶ چاپ

به گزارش حکایت گیلان| روابط عمومی اداره کل صمت گیلان از تغییر و تعدیل ساعات خاموشی واحدهای تولیدی در گیلان خبر داد. بر این اساس  مقرر شده است فقط یک شیفت کاری ۸ ساعته در طول ایام هفته قطعی برق اتفاق بیفتد و پنجشنبه و جمعه ها بدون محدودیت فعالیتهای تولیدی تداوم داشته باشد.

در بیانیه روابط عمومی اداره کل صمت استان گیلان آمده است:

قابل توجه واحد‌های صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان گیلان

نظر به برنامه قطعی های برق بخش صنعت که در برنامه قبلی شرکت توزیع برق استان مقرر بود دو روز در هفته به طور کامل مشمول مدیریت مصرف برق قرار بگیرند؛ به اطلاع می رساند با پیگیری مکرر و مصرانه و اخذ نقطه نظرات مدیران واحدهای صنعتی استان در توافق جدید طی جلسه هماهنگی عصر امروز که با حضور و مساعی مجدانه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیران شرکت برق با هدف کاهش تبعات به بخش تولید انجام شد؛ مقرر شده است فقط یک شیفت کاری ۸ ساعته در طول ایام هفته قطعی برق اتفاق بیفتد و پنجشنبه و جمعه ها بدون محدودیت فعالیتهای تولیدی تداوم داشته باشد.

شایان ذکر است واحدهای فولادی مشترک شرکت توزیع برق استان طی ایام هفته در شیفت کاری شبانه امکان تولید خواهند داشت. همچنین پیگیری در خصوص سایر واحدهای فولادی که زیرمجموعه شرکت برق منطقه ای استان می باشند در دست اقدام بوده و پس از حصول نتیجه اطلاع رسانی می گردد.

گفتنی است حکایت گیلان اولین رسانه ای بود که با انتشار این خبر به این نحوه خاموشی انتقاد وارد کرده بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان