جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به خدمات امدادی ساحلی جمعیت هلال احمر به مردم در طرح سالم سازی و نقاط خطر آفرین، گفت: عوامل امدادی مرد جوان ۳۴ ساله از تهران را حین غرق شدگی پیدا نموده و به مراکز درمانی منتقل کردند.

 مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به خدمات امدادی ساحلی جمعیت هلال احمر به مردم در طرح سالم سازی و نقاط خطر آفرین، گفت: عوامل امدادی مرد جوان ۳۴ ساله از تهران را حین غرق شدگی پیدا نموده و به مراکز درمانی منتقل کردند.

 
سیاوش غلامی از خدمات امدادی ساحلی جمعیت هلال احمر به مردم در طرح سالم سازی و نقاط خطر آفرین با حضور ۲۰ تیم عملیاتی با دارا بودن ۳۵ دستگاه موتور سیکلت و خودروهای امدادی پشتیبانی، آمبولانس و آرگو طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته، ۱۳ خرداد ساعت ۱۸:۳۰ گزارشی مبنی بر گم شدن جوان ۳۴ ساله از تهران در دریای انزلی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه کپورچال انزلی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: پس از رویت فرد مورد نظر، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مرد جوان را حین غرق شدگی پیدا نموده و به مراکز درمانی منتقل کردند.

غلامی از مردم خواست در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند و گفت: جمعیت هلال احمر استان گیلان با آمادگی ۴۴ شعبه و پایگاه امداد و نجات و ۲۵۰ نجاتگر، در تعطیلات چند روزه جاری به مردم و مسافران استان خدمات رسانی خواهد کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان