پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | پس از خط خوردن نام پنج بازیکن استقلال از اردوی تیم ملی فوتبال، دراگان اسکوچیچ پنج بازیکن دیگر را به اردوی تیم ملی فراخواند.

بر این اساس، پیام نیازمند، سروش رفیعی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی و مهدی شیری پنج بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی اضافه شدند تا جای بازیکنان استقلال را در این اردو بگیرند.

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی مهدی‌پور پنج بازیکن استقلال بودند که با تصمیم اسکوچیچ به دلیل حضور در ترکیب این تیم در دیدار روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان، از لیست تیم ملی خط خوردند.5 بازیکن استقلال از لیست تیم ملی خط خوردند.

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال گفته است:  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به بازیکنان ملی پوش استقلال گفته بود اجازه حضور در بازی شب گذشته این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان را ندارند و فقط می‌توانند در مراسم قهرمانی تیم شان شرکت کنند، اما بازی کردن ملی پوشان استقلال باعث شد سید حسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده حق حضور در اردوی تیم ملی را نداشته باشند.

حضور مهدی شیری بازیکن فعلی فولاد به جای بازیکنان بهتر چون رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی فر با تعجب هواداران تیم ملی مواجه شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان