شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | سایت طرفداری نوشت:  یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که طی دوران حضور موقت خود در این فدراسیون ثابت کرده عادت به راستگویی ندارد، خبر موثق رسانه طرفداری را در برنامه ورزشگاه تکذیب کرد تا لازم باشد با انتشار سند دروغ او را اثبات کنیم.

 در حال حاضر ۱۲ به علاوه یک مسئول فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران به شوق گرفتن ویزای کانادا در ترکیه هستند. این افراد قبل از آنکه خبر لغو بازی ایران و کانادا منتشر شود، به استانبول سفر کرده بودند. بعد از لغو بازی نیز چهار بازیکن تیم ملی و مسئولان رسانه‌ای فدراسیون از فرودگاه برگشتند.

وقتی بامداد امروز رسانه طرفداری اسامی ۱۲ مسئول فدراسیون فوتبال که به ترکیه سفر کرده اند تا به حمید استیلی که از قبل به استانبول رفته بود، ملحق شوند را منتشر کرد، یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که متاسفانه عادت به دروغگویی و تکذیب اخبار رسانه طرفداری دارد، به دروغ گفت تعداد افرادی که به ترکیه رفته اند تا به خیال خام خود ویزای کانادا بگیرند سیزده نفر نیست اما از آنجایی که دروغگو ها همیشه رسوا می شوند سندی به دست رسانه طرفداری رسیده که نشان می دهد ۱۳ نفر از مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی در حال حاضر در استانبول حضور دارند.

مطابق این سند خداداد عزیزی، پرهام خانلری، حامد مومنی و هادی نجات پور ساعت ۱۱ صبح دیروز با پرواز آسمان به استانبول رفتند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان