شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان |صدای شهروند حکایت گیلان قرار است بخشی از مشکلات حوزه شهروندی را به گوش برساند که کمتر شنیده می‌شود.

دو روز پیش بچه من در پیاده راه شهرداری بازی می‌کرد . اسباب بازیش افتاد در  کانال آب ...

به گزارش حکایت گیلان | صدای شهروند حکایت گیلان قرار است بخشی از مشکلات حوزه شهروندی را به گوش برساندکه کمتر شنیده می‌شود.

***

با تشکر از رسانه خوب شما، درخواست می کنیم که این مطلب را انتشار دهید تا شاید مسوولین اداره ...

به گزارش حکایت گیلان | صدای شهروند حکایت گیلان  قرار است بخشی از مشکلات حوزه شهروندی را به گوش برساندکه کمتر شنیده می‌شود.

در حالی که مشکل ترافیک مدتهاست شهر سیاهکل را درگیر خودش کرده است به نحوی که به جرات ...

اختصاصی حکایت گیلان | جمعی از پرسنل قراردادی و پیمانکاری اداره آب وفاضلاب مستقردرادارات شرق استان گیلان طی نامه ای که در اختیار حکایت گیلان قرار دادند اعلام کردند از آبان ماه سال گذشته حقوق خود را دریافت نکردند. 

در این نامه ...

به گزارش حکایت گیلان | مدتی پیش بود که گزارش شهروندی درباره نشست پیاده روی شهرک سید احمدخمینی "پارس گاز" ( جاده لاکان) داشتیم که موجب معضل برای شهروندان شده بود. 

یکی از شهروندان با ارسال تصاویر جدیدی ابراز داشت: هرچند بعد از ...

اگر زنگ هم نزنید باید به مخابرات پول دهید؛
تعرفه ثابت 10 الی 20 هزار تومانی برای قبض های تلفن!
3 آبان 1401

اختصاصی حکایت گیلان |برخی مخاطبان حکایت گیلان با ارسال تصاویری نسبت به افزایش عجیب قبض تلفن همراه خود گلایه کردند. آن ها اعلام کردند که بدون استفاده از تلفن ثابت مبلغ 15 هزار تومان به قبض تلفن آن ها اضافه شده است.

پیگیری ...

اختصاصی حکایت گیلان | تصاویر ارسالی از سوی شهروندان به حکایت گیلان حاکی از آن است که تابلوی علائم ترافیکی راهنمایی و رانندگی شهر رشت در مسیر ورودی انزلی به رشت کج شده است و هر لحظه امکان افتادن و خطر ...

یک اتفاق مضحک و همیشگی؛
گم شدن مداوم فاکتورها در شهرداری تالش
25 مرداد 1401

اختصاصی حکایت گیلان | صدای شهروند: یکی از شهروندان با ارسال پیامی به حکایت گیلان خبر داد برای دریافت طلب خود تاکنون بارها به شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش مراجعه کرده‌ است. او می‌گوید: هر بار به من می‌گویند ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان