پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | مرتضی یحیی‌ پور مسروری اظهار کرد: با وجود اینکه ۶ گیلانی در دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هاکی بانوان کشور در تهران حضور داشتند، تمامی این ورزشکاران با موفقیت این اردو را به اتمام ...

به گزارش حکایت گیلان | ابراهیم محمدعلیپور اظهار کرد: رقابت های بین‌المللی ورزش های رزمی جام صلح و دوستی از هشتم بهمن ماه به مدت چهار روز به میزبانی استان گیلان و در شهرستان لاهیجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ...

به گزارش حکایت گیلان | هیات عمومی دیوان عدالت اداری تصویب نامه‌های هیات وزیران در مورد واردات خودروهای خارجی توسط فوتبالیست‌ها را ابطال کرد. دلیل ابطال این تصویب نامه از سوی دیوان عدالت اداری، "ایجاد تبعیض ناروا بین ورزشکاران" اعلام شده است. 

پس از ...

به گزارش حکایت گیلان | بارها شاهد ایست قلبی ورزشکاران در نقاط مختلف جهان بوده ایم و از سوی دیگر برخی از ورزشکاران با وجود اینکه مشکلاتی در ساختارهای اسکلتی و قامتی خود دارند اما از وجود این مشکلات و ...

به گزارش حکایت گیلان | مسئول برگزاری این جشنواره گفت: در این جشنواره ۱۰ تیم از استان‌های گیلان، اصفهان، کرمان، تهران و قزوین به مدت ۳ روز در ۲ سالن ورزشی شهدا و کارگران لاهیجان به مصاف هم رفتند.


مرتضی ...

به گزارش حکایت گیلان | قهرمانان ورزش کشور و مدال آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده سخنان حضرت آیت الله خامنه ای  در این دیدار ...

حکایت گیلان | عباس عبدی

یکی از نمایندگان مجلس پیشنهاد متین و هماهنگی را داده که با سایر امور کشور نیز همخوانی دارد. وی گفته است که: 

”‏جوانان مومن و انقلابی برای جایگزینی ورزشکارانی که سرود ملی نمی‌خوانند، فراوان داریم. وزارت ورزش ...

احمدحسین فلاحی در واکنش به نخواندن سرود ملی توسط ورزشکاران می‌گوید: بار‌ها از استان‌های مختلف به من زنگ زدند و گفتند جوانانی داریم که معتقد به نظام هستند و دوست دارند و تیم ملی بازی کنند. لذا وزارت ورزش و ...

به گزارش حکایت گیلان | همشهری نوشت: پس از جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی علی دایی، مهران مدیری و شهاب حسینی، بیلبوردهای پژمان جمشیدی هم از سطح شهر جمع آوری و مجوز پخش تیزرهای تبلیغاتی او هم باطل شد.

یک منبع آگاه ...

از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تا دهم مرداد سال جاری ۵۵۷ نمونه دوپینگ از ورزشکاران رشته‌های مختلف گرفته شده که ۲۳ مورد از این تعداد مثبت شده است.

به گزارش حکایت گیلان | آمار نمونه‌گیری دوپینگ از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی ...

به گزارش حکایت گیلان | شرکت‌هایی مانند شیائومی و ریلمی اغلب به این موضوع اشاره کرده‌اند که همیشه به دنبال گسترش «پورتفولیو اکوسیستمم» خود هستند و محصولاتی بجز گجت‌ها تولید می‌کنند.

Realme با ارائه محصولاتی مانند مسواک‌های برقی، سشوار، ریش تراش، ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان