چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
فراز در گفت وگو با «حسین کزازی» متخصص آی تی بررسی کرد:
چرا سایت های ایرانی دائم هک می شوند؟
9 اسفند 1402

به گزارش حکایت گیلان | ادعای هک چندین سایت و سامانه و انتشار برخی از اطلاعات در سال جاری نگرانی‌های زیادی را در جامعه به وجود آورده‌است. در ادامه به لیستی از مواردی که هکر‌ها ادعا کرده‌اند هک شده‌است اشاره ...

به گزارش حکایت گیلان | هادی عباسی در نشست خبری امروز از راه‌اندازی سامانه«خودنویس» برای اتصال مشاوران املاک به سامانه دولتی مسکن خبر داد و گفت: یکی از اقداماتی که وزارت راه و شهرسازی که براساس تکالیف قانونی پیگیری می‌کند، ...

به گزارش حکایت گیلان | شرایط ثبت نام مزایده ایران خودرو مهر 1402

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از مزایده خودروهایی که در خطوط تولید آسیب دیدند یا در بخش لجستیک این شرکت فرسوده شدند خبر داد. متقاضیان برای شرکت در مزایده ایران خودرو ...

به گزارش حکایت گیلان | مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه بدون عرضه محصولات ایران خودرو و سایپا از امروز ۲۴ مهرماه آغاز شد.

در این مرحله از فروش خودرو، شرکت‌های کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار ...

به گزارش حکایت گیلان |  در روز‌های گذشته اخباری مبنی بر انصراف ۲۰ تا ۵۰ درصدی متقاضیان خودرو‌های داخلی و مونتاژی از مرحله نخست طرح فروش یکپارچه و عدم واریز مابقی پول خرید خودرو منتشر شد.

در همین پیوند، «مهدی تقدسی»مدیر ...

به گزارش حکایت گیلان | تسنیم نوشت:متقاضیان خرید خودرو می‌توانند از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه نوع و زمان انتخابی خود برای تحویل خودرو را مشخص کنند.

پس از مشخص شدن نوبت‌ها ...

به گزارش حکایت گیلان | با توجه به تغییر ساعت برخی تلفن‌های همراه و سامانه‌ها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نکاتی را اعلام کرد.


 طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عدم تغییر ساعت تابستانی یا به عبارتی ...

به گزارش حکایت گیلان | سامانه‌های کاربردی وزارت امور اقتصادی و دارایی امروز با حضور وزیر اقتصاد در محل این وزارتخانه به بهره برداری رسید.

این سامانه‌ها در بخشهای معاونت خزانه داری، معاونت اقتصادی و همچنین مرکز فناوری اطلاعات وزارتخانه تهیه ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان