پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403

اختصاصی حکایت گیلان | فرمانده انتظامی استان با اشاره به همکاری ۸ هزار و ۵۰۱ نفر برای تامین امنیت انتخابات در گیلان گفت: ۲۴ ساعت قبل از انتخابات ایجاد هرگونه تجمع، ناهنجاری و راه اندازی کاروان‌های تبلیغات توسط هواداران کاندیداها و ...

به گزارش حکایت گیلان | معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان  عنوان کرد: نمایشگاه در هفت غرفه در راستای پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی دایر شده است.

سرهنگ ابراهیم براری افزود: این نمایشگاه توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی ...

به گزارش حکایت گیلان | چهار مرد و دو زن که با گردش مالی ۱۴۰ میلیارد ریالی در زمینه قمار و شرط بندی در فضای مجازی فعالیت می‌کردند، در شهرستان رشت دستگیر شدند.

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس‌پلیس فتا فرماندهی انتظامی گیلان ...

به گزارش حکایت گیلان | سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان در جریان این رزمایش اظهار کرد: این رزمایش با همکاری و مشارکت استانداری گیلان، جمعیت هلال احمر و راهداری این استان برگزار و تا روز بیستم اسفندماه ادامه خواهد ...

به گزارش حکایت گیلان | رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: امسال هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات در گیلان پلمب شد.


سرهنگ علی حیدرخواه روز ...

فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:
دستگیری۷۳۹ نفر و شناسایی یک گروه خرابکار در اغتشاشات گیلان
2 مهر 1401

به گزارش حکایت گیلان | فرمانده انتظامی گیلان گفت: در اغتشاشات و ناآرامی های هفته گذشته ۷۳۹ نفر از اخلالگران نظم و امنیت عمومی در سطح استان دستگیر و بازداشت شدند.

عزیزالله ملکی روز شنبه در یک نشست خبری عنوان کرد : ...

حکایت گیلان | فرد بازداشت شده مدیر ارشد گمرک گیلان نیست ، پلیس اقتصادی در انتشار خبر، شتاب زده عمل کرد.

 ابوالقاسم یوسفی نژاد ، ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک انزلی با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی شتابزده پلیس اقتصادی گفت ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان