پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | ولی جهانی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی اقامت گردشگران خارجی به گیلان افزود: از ابتدای نوروز امسال تا کنون ۳۷۳ گردشگر خارجی، در گیلان اقامت کرده اند.


وی افزود: این گردشگران از کشور‌های آذربایجان، ...

به همت مینو فکرآزاد؛
خانه باغ ساغریسازان پاتوق اهالی فرهنگ شد
13 دی 1402

به گزارش حکایت گیلان | خانه برادران وجر در محله ساغریسازان رشت، به نام «خانه باغ» به همت مینو فکرآزاد، احیا شده و گه گاهی پذیرای مسافرانی است که رشت را برای گردش و اقامت انتخاب کرده اند.

در محله ساغریسازان ...

زیرپوست ترافیک «چادر» در جنگل‏‏ های «شمال» ؛
عوارض شکل اجباری مسافرت‏‏ های تابستان چیست؟
14 مهر 1402

به گزارش حکایت گیلان | براساس یک تحقیق و پایش میدانی از دو استان مازندران و گیلان به بررسی فاکتور فقیرانه سفر در طبیعت پرداخته است. براساس این مشاهدات در جاده عباس‌‌‌آباد به‌‌‌عنوان یکی از محورهای توریستی و بسیار جذاب ...

این مطلب نژادپرستی نیست؛
چرا اتباع خارجی نباید در گیلان اقامت داشته باشند!؟
9 مرداد 1402

اختصاصی  حکایت گیلان | برخی از گزارش های مردمی که به حکایت گیلان و دیگر رسانه ها رسیده نشان می‌دهد حضور اتباع خارجی در استان گیلان موجبات برهم خوردن فضای کاری و بیکاری بسیاری شده است.

حضور اتباع افغانستانی در ایران ...

نماینده وزارت فرهنگ کشور عمان در نمایشگاه کتاب؛
امسال اکثر کسانی که می آیند از اقامت می پرسند و کمتر درباره کتاب می پرسند
26 اردیبهشت 1401

به گزارش حکایت گیلان | در مدتی که در غرفه نشسته‌ایم چندین نفر می‌آیند و درباره شرایط ویزا و اقامت و هزینه‌های آن می‌پرسند، از نماینده وزارت فرهنگ عمان می پرسم هر سال این اتفاق می‌افتد؛ می‌گوید: در سال‌های قبل ...

به گزارش حکایت گیلان |تعطیلات نوروز نزدیک است و مثل هر سال تب سفر به شمال داغ می‌شود. در این شرایط قیمت اجاره ویلا چقدر است و در این بین ویلاهای لاکچری با قیمتی اجاره می‌رود؟

شمال کشور به‌دلیل شرایط آب‌هوایی و ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان