جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان |  بعد از بیلبورد کنایه‌آمیز روبیکا خطاب به برخی پیام‌رسان‌های داخلی مبنی بر ناکارآمدی آنها، حالا پیام رسان سروش  به آن واکنش نشان داده است. دعوایی که چندان شباهتی به دعوای «توئیتر» و «متا» ندارد. 

اعتراض سروش ...

به گزارش حکایت گیلان | اینستاگرام تردز، شبکه اجتماعی جدید متا برای رقابت با توییتر امروز در دسترس عموم قرار گرفت.

به نقل از «این تیتر»، اینستاگرام تردز یک شبکه اجتماعی متن‌محور است که توسط متا (Meta) توسعه داده شده و ...

به گزارش حکایت گیلان | شرکت متا بعد از اعلام محدودیت های توییتر توسط ایلان ماسک، اعلام کرده تا چند روز دیگر نرم افزار شبیه این پلتفرم را راه اندازی می کند.


 به نقل از رویترز، چند روز پس از ...

به گزارش حکایت گیلان | مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا خبر از اضافه شدن هوش مصنوعی به پیام‌رسان واتساپ و سایر خدمات و محصولات این شرکت در آینده‌ای نزدیک داده است.

گجت نیوز: هوش مصنوعی هیچ‌وقت چنین تب و تابی را به ...

ناکامی پیام رسان های داخلی،علیرغم آمار های وزارت ارتباطات
متا: میلیون ها ایرانی از اینستاگرم استفاده می کنند
4 اسفند 1401

به گزارش حکایت گیلان | برپایه اعلام متا، شرکت مادر اینستاگرام، با وجود محدودیت‌هایی بر اینترنت اعمال شده، اما همچنان ده‌ها میلیون تن در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.

توضیحات شرکت متا به صورت رسمی آمار های وزارت ارتباطات ...

به گزارش حکایت گیلان | وزارت خزانه‌‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای، معافیت‌های اینترنتی کاربران ایرانی از تحریم‌های ایالات متحده را اعلام کرد.

با مجوز‌های تازه، نه تنها دسترسی کاربران ایرانی به شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای ارتباطی، نرم‌افزارهای تماس ویدئویی، خدمات ابری، نقشه‌های ...

پرسشی که ظاهرا از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرده است؛ به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکز ملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف ...

به گزارش حکایت گیلان | شرکت متا، مالک فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ، می‌گوید این شرکت به درخواست ایران برای تعیین نماینده‌ای در تهران اهمیتی نمی‌دهد.

یک سخنگوی متا گفت: «ما وارد مکالمه با مقام‌های ایران نمی‌شویم. همچنین سرگرم درخواست آنها برای ...

به گزارش حکایت گیلان | عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد براساس گزارش‌های داده‌شده، اینستاگرام و واتس‌اپ به اجمال شرایط ما را قبول کردند و به احتمال زیاد به ایران می‌آیند.

 

دیجیاتو نوشت: یک هفته از اولتیماتوم شورای عالی فضای مجازی ...

به گزارش حکایت گیلان | مارک زاکربرگ رئیس اجرایی شرکت متا اعلام کرد که مسئولیت این تصمیم را به عهده می گیرد و ابراز تأسف کرد.

شرکت آمریکایی«متا» مالک «فیسبوک» تصمیم گرفته است که تعداد کارکنان خود را نزدیک به 13 ...

به گزارش حکایت گیلان | کارل راسین، دادستان کل ناحیه کلمبیا، از مدیرعامل کمپانی متا به اتهام نقش داشتن وی در رسوایی داده‌های فیس بوک-کمبریج آنالیتیکا شکایت کرد که منجر به دستگیری مارک زاکربرگ شد.

بر اساس گزارشی که ساعاتی پیش ...

به گزارش حکایت گیلان | یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام، استوری است و کاربران بسیار زیادی به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند. حالا شبکه اجتماعی متعلق به متا، در حال آزمایش طرح جدیدی برای استوری‌ها است تا تنها سه ...

به گزارش حکایت گیلان | شرکت فیس بوک در یک تغییر برند بزرگ، نام خود را به متا تغییر می‌دهد.
این شرکت اعلام کرده است که به علت تغییرات ساختاری این تصمیم را گرفته است، درواقع، قصد دارد دامنه خود ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان