جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای رودسر عصرسه شنبه با حضور  نماینده عالی دولت در گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای شهرستان رودسر در محور رشت- رامسر  با حضور دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، جمعی از مسئولان استان و شهرستان، خانواده معزز شاهد و ایثارگر و مردم منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار گیلان در حاشیه بهره برداری از پروژه پل تقاطع کنارگذر کلاچای، اظهار کرد: هموار کردن مشکلات و چالش های مردم از اولویت های اصلی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است.

وی با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه طول لات رودسر، افزود: مقدمات احداث این تصفیه خانه انجام شده که در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری می رسد.

 عباسی  با تاکید بر برپایی عدالت اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در استان، بیان کرد: نگاه دولت، گسترش توسعه متوازن در نقاط مختلف و ارتقای شاخص برخورداری است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: همه مدیران و دستگاه ها در راستای اجرای پروژه های بر زمین مانده تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری پروژه نیمه تمام کلاچای مورد انتظار مردم بوده، ادامه داد: برای تکمیل پروژه پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای  ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم در نظر گرفته و تخصیص یافت.

استاندار گیلان همچنین از شهردار، شورای شهر و راه و شهرسازی و دیگر فعالین ساخت و زیباسازی این تقاطع غیرهمسطح تشکر کرد.

برای احداث و تکمیل پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای با ۱۷ دهانه به طول ۷۲۰ مترمربع و رمپ های ورود و خروج و میدان زیر پل که جز پروژه های نیمه تمام گیلان محسوب می شد، در مجموع ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات راه و شهرسازی هزینه شده است.

پروژه فوق در راستای تکریم خانواده معزز شاهد و ایثارگر، به دستان حسین مهری فرزند شهید ایوب مهری افتتاح شد.

پاسدار شهید ایوب مهری گورجی متولد ۱۳۴۷؛ سال ۱۳۷۴ در منطقه سنته سقز در درگیری با دموکرات و کومله به فیض شهادت نائل آمد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان