چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | نمایشگاه مجازی انفرادی مجموعه پوستر«بحران آب» از 23 لغایت 30 دی 1401،همزمان در وبسایت و صفحه اینستاگرام گروه هنری رسم، همچنین وبسایت گالری ایماژ رشت برپا می باشد. خالق آثار،هنرمند معاصر ، بهاره میراشکریز بوده و کیوریتور نمایشگاه سمیرا صفاری از گروه هنری رسم می باشد. بهاره میراشکریز، متولد 1371 هجری شمسی، با یک دهه، فعالیت و تدریس در حوزه گرافیک و تصویرسازی است.

بهاره میراشکریز بیان نمود که پژوهش‏های صورت‌گرفته در جهان نشان می‏دهد که تا سال 2050 بیش از 15% از مردم جهان، که اغلبشان در خاورمیانه و آفریقا هستند، بحران و کمبود شدید آب را تجربه خواهند کرد. با افزایش مصرف روز افزون آب شیرین، منابع آن با سرعت هر چه بیشتر رو به اتمام است. این روز ها بحث صرفه جویی در مصرف آب در کل دنیا و حتی در ایران نیز شدت گرفته است. لازم به ذکر است مشکل ما تنها کمبود آب نیست, بلکه استفاده غیر صحیح از منابع موجود است به صورتیکه بهره وری آب به کمترین میزان خود رسیده است. لزوم تغییر در شیوه مصرف آب چه در زندگی شهری و چه در زندگی روستایی و حتی در کاربردهای صنعتی این مایه حیات در پوسترهای دو زبانه بهاره میراشکریز، یادآوری و تنگلری است برای تمامی جهانیان به جهت حفظ میراث گرانبهای آب، زیرا انسان ها با مدیریت صحیح خود می توانند مشکلات را به فرصت ها تبدیل کنند. این مهم نیاز به فرهنگ سازی و عزم عمومی جامعه دارد که امید است به این هدف نیز دست یابیم. آثار نمایشگاه بحران آب، شامل 1 پوستر بوده که در هر اثر، یکی از مشکلات مصرف نادرست و بی رویه آب شیرین و تبعات آن، با رویکرد طراحی به سبک مینیمالیسم، متمرکز شده است.

علاقمندان برای بازدید می‌توانند از 23 الی 30 دی ماه 1401 به نمایشگاه مجازی بحران آب، همزمان در سه پلتفرم وبسایت گروه هنری رسم به آدرس www.rasmgroup.com و صفحه اینستاگرام گروه هنری رسم @rasmgroup و وبسایت گالری ایماژ Imageguilan.com و صفحه اینستاگرام گالری ایماژ @Image.guilan مراجعه و از آثار ارائه شده دیدن فرمایند. هنردوستان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، با تلفن 09365101026 تماس حاصل فرمایند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان