جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
فرار از واقعیات اعتراضات توسط نماینده صومعه سرا؛

واقعا «دلخوش» هستید آقای نماینده!

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۱۹:۱۸ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس درباره اعتراضات اخیر بیان داشته است « بخشی از اعتراض‌ها به خاطر فشار اقتصادی است و  آن‌هایی که مسئولیت دارند بیشتر به اقتصاد مردم توجه کنند». واقعا ما می مانیم که چطور چنین فردی  با این سطح سواد سیاسی چهار دوره نماینده مجلس هم بوده است. به واقع ایشان خودش را خلاص کرده و بدون توجه به مسائل دیگر از جمله حقوق شهروندی، اصل 27 قانون اساسی، مباحث حقوق زنان یکدفعه به این نتیجه رسیده که بخشی از آن ها به خاطر اقتصاد بیرون آمده اند و اگر مسئولان به  اقتصادشان توجه کنند مشکلات حل می شود!

حالا قرار است اقتصاد این جماعت چگونه حل شود؟! با «ایشالا ماشاءالله» و یا وعده های دولت! اگر حل شد بقیه مسائل هم حل می شوند و از پیج حساس کنونی خارج می شویم؟!

از آقای دلخوش می پرسند درباره اخبار ضد و نقیضی که درباره پرونده فوت مهسا امینی مطرح است چه نظری دارند که می گویند « هیچ خبری ندارم، فعلا گزارش نهایی نشده است و نمی‌توانیم قضاوت کنیم.» یعنی چی قضاوت نمی کنید؟ . خب اگر نماینده مجلس هستید در همان کمیسیون حقوقی و قضایی که عضوش هستید وظیفه داشتید مو را از ماست بکشید. وزیر کشور، بیمارستان، مسئولان گشت ارشاد و همه مقامات را احضار کنید که چگونه چنین اتفاقی افتاد. زمینه های چنین اتفاقی را مورد بررسی قرار دهید. نه این بگوییم اطلاعی نداریم و نمی دانم! یعنی تمام این قضیه قرار است با گزارش پزشکی قانونی تمام شود و خلاص!؟ این دیگر چه سبکی است که ما از آن بی اطلاعیم. برای این کارها دیگر کمیسیون قضایی مجلس چرا تشکیل شده است. هر اعتراضی شد یکی را از کنج خانه پیدا کنید تا بگوید «اقتصاد را حل کنید و خلاص!» 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان