جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

عیسی‌زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد: هر وقت سرعت اینترنت پایین می‌آید همه تیتر می‌زنند نزول و سقوط چند پله‌ای اینترنت اتفاق افتاده است اما در سرعت اینترنت ارتقاء پیدا کردیم و رتبه‌ی ما ۷۰ شده و سرعت‌مان بهبود پیدا کرده است.


به گزارش حکایت گیلان | وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد: هر وقت سرعت اینترنت پایین می‌آید همه تیتر می‌زنند نزول و سقوط چند پله‌ای اینترنت اتفاق افتاده است اما در سرعت اینترنت ارتقاء پیدا کردیم و رتبه‌ی ما ۷۰ شده و سرعت‌مان بهبود پیدا کرده است.

عیسی‌زارع پور درباره کاهش سرعت اینترنت در کشور و اعتراضات نسبت به این مسئله، گفت: در خصوص سرعت اینترنت ایران نتایجی در «اسپید تست» منتشر شد که ما ۲ رتبه افزایش سرعت را داشته‌ایم. هر وقت سرعت اینترنت پایین می‌آید همه تیتر می‌زنند نزول و سقوط چند پله‌ای اینترنت اتفاق افتاده است اما در سرعت اینترنت ارتقاء پیدا کردیم و رتبه‌ی ما ۷۰ شده و سرعت‌مان بهبود پیدا کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد: سرعت ما در ارتباطات همراه بهبود پیدا کرده است اما در ثابت همچنان سرعت خوب نیست ولی همان طور که گفته شد سرعت اینترنت در تلفن همراه افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این اختلالات طبیعی و بخش دیگر غیرطبیعی است که ما در حال بررسی هستیم تا علت را پیدا کنیم و با مقصران حتما برخورد خواهیم کرد.

زارع‌پور در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که آیا اختلال‌گران در سرعت اینترنت را به قوه قضائیه معرفی خواهید کرد، اظهار داشت: بله حتما این کار را انجام خواهیم داد؛ با آقای دادستان کل کشور تماسی داشتم و گفتند که حتماً معرفی کنید و ما برخورد می‌کنیم.

وی با بیان این‌که اختلالات در شبکه اینترنت کشور را حتما پیگیری خواهیم کرد که آیا این اتفاقات سهل‌انگاری بوده است یا خیر، گفت: روز سه شنبه حادثه‌ای در کرمان داشتیم که تلفن همراه دو الی سه ‌ساعت دچار اختلال شد که در این رابطه پیمانکار مخابرات مقصر بود، که ما بررسی می‌کنیم که سهوی یا عمدی بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد: کسی به دنبال اختلال در اینترنت نیست هرگونه اختلال با شدیدترین شکل ممکن برخورد و به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

منبع: ایلنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان